Happn, küresel iletişim ağı Grayling ile yeni bir işbirliğine imza attı. Başta medya ilişkileri olmak üzere, Happn’ın ülkemizdeki iletişim faaliyetlerini Grayling Türkiye yürütecek.
Happn Trend Yöneticisi Marie Cosnard, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “2014 yılında kurulan Happn, sektörde bir ilki gerçekleştirerek kullanıcılarına gerçek hayatta yollarının kesiştiği kişilerle tanışma imkanı sundu. Uygulamamızın Türkiye’de geniş bir kullanıcı kitlesi tarafından benimsendiğini görmekten mutluluk duyuyoruz. Grayling Türkiye ile imza attığımız ortaklık ile bu heyecan verici pazardaki varlığımızı daha da güçlendireceğiz” dedi.
Happn, dünya genelinde yaklaşık 19 milyon kişi tarafından kullanılıyor. Yıl sonunda 30 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefleyen Fransa merkezli uygulama, İstanbul, Paris, Londra, Berlin, Madrid, Sao Paulo, Hong Kong, Milan ve New York’un da aralarında bulunduğu 40’ı aşkın şehirde aktif durumda.
Yorumlar