Son yılların en hızlı büyüyen sosyal ağı Instagram, iş hacmini geliştirerek müşterilerine ulaşmak isteyen firmalara profesyonel çözümler sağlamayı hedefliyor. Instagram, potansiyel müşterilerine ulaşmak isteyen firmaların işini kolaylaştıracak yeni servisi ile, takipçilerin demografik bilgilerinin yanı sıra gönderi analizlerini de raporlayabilecek.
Instagram Insights ile, markalar takipçilerin lokasyon, yaş ve cinsiyet gibi demografik bilgilere ulaşabilecekler. Yeni özellikle birlikte Instagram’da kullanıcıların özel bilgileri haricinde de gönderi analizleri görüntülenebilecek. Marka erişimi, etkileşimleri, web site tıklamaları, takipçi sayılarındaki artış gibi bilgiler de raporlanabilecek. Instagram’ın yeni yapılandırmasıyla birlikte, markalar içerik stratejilerini daha iyi belirleyebilecekler.
İlerleyen günlerde kullanıma sunulacak olan bu servisin nasıl adlandırılacağı, ücretli olup olmayacağı ise henüz net bir şekilde öğrenilmiş değil.
Yorumlar