Birbirinden çeşitli kahveleriyle adından sıklıkla bahsettiren Starbucks, mobil yatırımlarına devam ediyor. Fotoğraflarıyla sosyal medya klişeleri arasına giren Starbucks, Instagram’ın en popüler markalarından biri. Nitrogram 50 listesine göre de Starbucks, 2 milyon 67 bin 368 kullanıcı sayısıyla Instagram’ın en popüler ikinci markası durumunda. Kendi mobil uygulaması ve ödeme sistemini geliştiren Starbucks, sosyal medyadaki popülerliğinin gitgide artmasını avantaja çevirerek kendi emoji klavyesini geliştirdi. Android ve iOS cihazlarla uyumlu emoji klavyesi, Starbucks ürünlerinin yer aldığı emojilerden oluşuyor. Klavye ayrıca, WhatsApp, Messenger ve iMessage uygulamalarıyla da uyumlu.
Eğlenceli bir işe imza atan Starbucks yaptığı açıklamada klavyeyi yıl içerisinde sürekli güncelleyerek yeni ifadeleri ekleyeceklerini açıkladı.
Yorumlar