Sistem 9, görsel bilgi ekranlarının firmalara yararlarını araştırarak, dijital ortamda etkili tanıtım yapmak isteyen her ölçekteki şirketin işini kolaylaştıran 10 püf noktasını açıkladı…
1-Kurum, kuruluş veya firmalar içerik ve görsellerini dijital ekranlar üzerinden anında güncelleyebiliyor. Ayrıca bu ekranları kullanılarak personellerine istedikleri zaman eğitim verebiliyor.
2-Bilgi ve görsellerini ekranlara haftanın her günü ya da günün belli saatlerinde istenilen zaman diliminde yansıtabilirler. Müşterilerinin geribildirim, yorum hatta anketlerine verdiği yanıtları da ekrandan gösterebilirler.
3- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının onlara sunduğu gerçek ve algılanan bekleme sürelerini azaltan özelliğinden yararlanıp, müşteri memnuniyetini arttırıp, marka bilincini pekiştirebilirler.
4- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarını birden fazla lokasyonda, görsel
tutarlılık ve uyum içinde tek merkezden kontrol edebilirler.
5- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının interaktif özelliği sayesinde müşterilerine özel hizmet veya teklifler sunup, onlarla iletişime geçebilir, etkileşimli yönlendirme seçenekleri sunabilirler.
6- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları sayesinde, grafik, tasarım, baskı, kâğıt, nakliye gibi operasyonel giderlerden kurtulup maliyet yüklerini azaltabilirler.
7- Kurumlar dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarıyla müşteri sadakati yaratmak için, maç sonucu, hava-yol durumu gibi içerikleri, promosyon veya duyurularını anında müşterilerine iletebilirler.
8- Görsel bilgi ekranlarının sunduğu yüksek çözünürlüklü hareketli grafikler ve videoları kullanarak daha fazla dikkat çekerek, müşterinin satın alma duygusunu teşvik edebilirler.
9- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranlarının gücünden yararlanarak yenilikçi zengin içerikli bir tanıtım platformuna kavuşup, müşteriye sunacakları ileri teknolojiye sahip mağaza tasarımları sayesinde onları kolayca içeri çekebilirler.
10- Dijital yayın ve bilgilendirme ekranları aracılığıyla özel fırsatları veya indirim kuponlarını sunarak, ekranlara bakan kişi sayısını arttırabilirler. Müşterinin paylaştığı fotoğraf, video, sosyal durum ve etiketleri de ekranlara yansıtabilirler.
Yorumlar