Skip to main content

eBay’in Türkiye pazarındaki markası GittiGidiyor‘un genel müdürü Öget Kantarcı ile 2015’i değerlendirerek, 2016’ya dair öngörülerini aldık…

 
GittiGidiyor Genel Müdür’ü Öget Kantarcı ile geride bıraktığımız yılı ve GittiGidiyor’un yeni dönemdeki hedeflerini konuştuk;
  • 2015’de %50’lik bir büyüme ile platformların platformları haline geldik. Bu başarıda eBay’in büyük katkıları oldu.
  • 2016 yılında %25, %30’luk bir büyüme bandına hedef koyduk. Bizim de beklediğimiz, bu rakamın iki katı bir büyüme yaşayacağımız.
  • Mobil önlemez halde büyüyen bir parçamız haline geldi. Şirketin yarısı sadece mobile özel çalışıyor diyebiliriz.
  • Sektörde ismini bildiğiniz bizde satış yapmayan bir ya da iki firma var. Onlarda ne zaman aramıza katılırsa memnuniyetle yolumuza devam ederiz.
  • Satıcılarla ilgili ciddi eğitimler veriyoruz. Bu bizim için çok önemli. Biz beklenenden daha hızlı büyüdük ve bunun etkilerini doğru yönetmek gerekiyor.
  • Yurt dışından internetten sipariş verme oranları ve tutarları enterasan boyutlara gelmiş durumda. Türk envanterine olan ilgi çok üst seviyede. Önümüzdeki yıllar için e-ticaret’in inanılmaz seviyelere ulaşacağını öngörüyoruz.
  • 2016’daki birinci hedefimiz müşterileri ilk defa sayfamıza kazandırmak. Bu yıl da hizmetlerimizle ilgili güvenilir bir platform olmaya devam edeceğiz.