intelliAd’in toplam 1,25 milyon Euro’luk 900 bin online alışverişin verilerinden yola çıkarak hazırladığı raporda, segmentlere göre tüketici davranışları arasında çok büyük farklar bulunduğu ortaya çıktı.
Lüks moda tüketicileri daha çok tablet üzerinden alışveriş yaparken satın alma kararı vermeleri 10 günü geçebiliyor. Orta segment tüketicileri masaüstü bilgisayarlardan alışverişlerini tamamlarken, spor giyim tüketicileri haftanın her günü alışveriş yapabiliyorlar.
intelliAd, internetten yapılan moda alışverişleri hakkındaki araştırma sonuçlarını bir infografik ile paylaştı.
15 Ocak ve 15 Nisan 2015 tarihleri arasında, toplam 1,25 milyon euro tutarındaki 900 bin alışverişin incelendiği araştırma, hem mobil hem de masaüstü cihazlardan yapılan işlemleri kapsıyor.
*Bir Deutsche Post DHL şirketi olan intelliAd, ajansların ve reklamverenlerin TV ve telefon dahil, online/offline kampanyalarını ölçümlemelerini ve optimize etmelerini sağlayan Performans pazarlama Platformu’nu sunuyor.
Fotoğraf: Flickr kullanıcısı Philip Taylor
Yorumlar