WPP, Snapchat ve Daily Mail, içerik pazarlama girişimine imza attı. “Truffle Pig” adını taşıyan ajans dijital içerik, prodüksiyon, medya planlama ve analiz yapmaya odaklanacak.
Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde bu hafta duyurdukları girişim hakkında konuşan WPP Başkanı Martin Sorrell, işbirliği ortaklarının yönetimde eşit haklara sahip olacağı bilgisini paylaştı.
Yeni kurulan ajansın sunacağı hizmetler arasında içerik projeleri üretimi, konumlandırma ve mesaj paylaşımı, video ve fotoğraf, veri ve analiz, hedef kitle geliştirme ve planlama yer alıyor.
Truffle Pig, ilk çalışmasını Snapchat, Daily Mail ve Elite Daily için içerik ve pazarlama konumlandırması üzerine yapacak.
Truffle Pig, ajans portföyünü yalnızca WPP müşterileri veya Daily Mail grubu hizmetleriyle sınırlandırmıyor.
Yorumlar