Ajansların çoğu, kendi sosyal medya hesap yönetiminde müşterilerinin sosyal medya hesaplarını yönettiği gibi aynı özveriyi gösteremiyor. McCann İstanbul da çok uzun zamandır sıkıntısını çektiği bu konuya kendi içinde düzenlediği bir konkur ile çözüm buldu.
Konkurda “McCann İstanbul’un Instagram hesabı nasıl bir konsepte sahip olmalıdır?” brief‘ini alan ajans çalışanlarına üç hafta süre verildi. Yaratıcı ekipten servis görevlisine kadar, tüm ajans çalışanlarına açık olan yarışmada McCann’in global mottosu olan “Truth Well Told”u kapsayacak şekilde geliştirilen konseptler farklı yaklaşımlarla sunuldu.
Kazanan ekibin ödülü ise Avrupa’nın en büyük müzik festivallerinden Budapeşte’deki Sziget Festival’ine iki kişilik bilet ve tüm masrafların McCann İstanbul tarafından karşılanmasıydı. McCann İstanbul içerisinde oluşturulan jürinin “gizli” oylaması sonucu seçilen birinci ekip, 10-17 Ağustos tarihleri arasında Sziget’e uçacak ve festivalin tadını çıkartacak.
Yorumlar