OMO, kampanyanın ilk dijital uygulamasında, çocukları hadihareketlen.omo.com.tr adresine çağırıyor.
Çocuklar, sitedeki özel bir uygulamayla, reklam filminin müziğine evdeki eşyalarla ritim tutarak eşlik ediyor, görüntüleri birleştirerek kendi filmlerini oluşturuyor.
Siteye şuradan ulaşabilirsiniz.
“Hadi Hareketler Kirlen Öğren” manifestosu:
Yarın kazanacaksam bugün merak etmeliyim ,
Öğrenmek için denemeliyim,
Eğlenirken keşfetmeli,
Keşiflerimle gelişmeliyim.
Ben çocuğum başarmak için kirlenmeliyim,
Benimle birlikte, sen de “Hadi Hareketlen Kirlen Öğren”.
OMO’nun son kampanyasında bir evin garajındaki malzemelerden yaptıkları enstrümanlarla karşımıza çıkan beş çocuk, Queen’in “We Will Rock You” şarkısı üzerine yazılmış Türkçe sözlerle “Hadi Hareketlen, Kirlen, Öğren!” mesajını veriyor.
Reklam filmi gerek görsel hikâyesi gerekse sözleriyle verdiği mesajda, Kirlenmek Güzeldir kampanyalarının tümünde olduğu gibi çocukların gelişiminde kirlenerek öğrenmenin ve deneyimlemenin önemine odaklanıyor.
Yorumlar