Line karakter lisanslamayı kullanıp, en ünlü karakteri Brown’un UNICEF logolu peluş oyuncak ve kupalarını üreterek satmayı planlıyor. Ayrıca Line dijital sticker’lar geliştirip satarak bağış toplamaya yardım edecek. Bunlara ek olarak “Free Coin” olarak bilinen Line’ın sanal parası da bağış toplamaya destek olacak. Line, çeşitli halkla ilişkiler ve pazarlama aktiviteleriyle birlikte üç yıl içinde en az 3 milyon dolar bağış toplamayı bekliyor.
Küresel ortaklık kapsamında UNICEF ve Line tarafından toplanan bağışlar sağlık, beslenme ve temel eğitim konuları başta olmak üzere, gelişen ülkelerdeki çocuklara yardım etmek için kullanılacak.
UNICEF-Line ortaklığı, stratejik olarak UNICEF’in aralarında ABD, Almanya, Endonezya, Fransa, Hindistan, İspanya, Japonya, Kore, Malezya, Tayland ve Tayvan’ın olduğu 11 ülkedeki küresel merkezleri tarafından eş zamanlı yönetildi.
Yorumlar