Twitter analytics, geçtiğimiz günlerde iPhone uygulamasında yerini aldı.
Analytics, kullanıcı tweet’lerinin retweet, favorilerin yanında gösterim sayısını ve diğer engagement metriklerine yer veriyor.
Paylaşılan bir tweet’in retweet sayısının 1000’e ulaşmadığında bile kullanıcılar, paylaşımla etkileşime geçilip geçilmediğini görüntüleyebilecek.
Mobil tweet analizlerine iPhone’da erişim sağlamak için kullanıcılar kendi tweet’lerine tıklayabilir; ‘View Tweet activity’ bölümünden paylaşımlarının detaylı analizlerine ulaşabilir. Sonrasında analytics sayfası, internet sitesinin masaüstü versiyonunda yer alan tüm özelliklere yer veriyor.
iPhone uygulamasında Twitter analytics arayüzü şu şekilde görünüyor:
Twitter’ın analytics hizmetini iPad, Android veya Windows uygulamalarına taşıyıp taşımayacağı henüz netlik kazanmadı.
Orijinal olarak reklemverenler için tasarlanan analytics arayüzünü geçtiğimiz yazın başında Twitter pazarlamacılar, onaylanmış (verified) kullanıcılar ve Twitter Card yayıncılarına sunmuş; Ağustos ayında Twitter, bu özelliği tüm kullanıcılarına açmıştı.
Kaynak: Mashable
Yorumlar