Garanti Bankası, Snapchat’te futbolseverlere yönelik “Gol Olur mu?” adlı hızın ve altıncı hissin kazanacağı bir yarışma başlatıyor.
Bu akşamki Brezilya – Türkiye maçıyla birlikte başlayacak yarışmanın öncesinde sosyal medyanın yeni trendi Snapchat’ten Garanti Bankası’nı arkadaş olarak eklemek gerekiyor. Maç esnasında “Bu pozisyon kesin gol olur” diyen izleyiciler telefonuyla golün 10 saniyelik videosunu çekip, Garanti Bankası’nın Snapchat hesabına gönderiyor.
“Altıncı hissime güveniyorum, ben çekersem olur” diyenler ve golleri yakalayanlar, ödül olarak Milli Takım forması kazanma şansını yakalıyor.
“Gol olur mu?” çalışmasının nasıl oynandığını öğrenmek için aşağıdaki görsele tıklayabilirsiniz.
Markaların kısa sürede ilgisini çekmeye başlayan Snapchat’i kullanan markalardan bazıları şöyle;
Mavi, McDonald’s (global), İngiliz online alışveriş sitesi Asos, Türkiye’de bulunan sosyal medya pazarlama ajansı Likeable Media ve ünlü Meksika restoran zinciri Taco Bell.
Yorumlar