Skip to main content

Yellow Pages, iş yerlerine ve kullanıcılarına daha zengin içerik sunmak amacıyla Yelp ile güçlerini birleştirdi

Dijital firma rehberi Yellow Pages’ın sahibi Yellow Medya, reklamverenlere internet üzerinde daha kapsamlı bulunurluk sağlamak üzere, San Francisco merkezli Yelp ile işbirliği yaptı.

Yellow Pages, Yelp sayesinde gerçek kullanıcıların değerlendirmelerini, yorum ve görüşlerini, yerel arama yapan kullanıcıların ayağına getiriyor. Yellow Pages üzerinde yayınlanan firmalar ise bu sayede kendilerini arayanlarla daha zengin bir içerik sunmuş oluyor.

Yellow Medya’nın Genel Müdürü Semin Özmoralı, “Yelp, yerel işletmelere ve onların dijital dünyada bulunabilirliklerine yönelik alanlarda uzun süredir birlikte çalıştığımız iş ortaklarımızdan biri. Yelp’in de, bizim de amacımız aynı. İnsanların firmaları kolayca aramalarını, bulmalarını, keşfetmelerini istiyoruz. Bu deneyimi iyileştirmenin en doğru yollarından biri, dünyada çok popüler olan ve Türkiye’de de hızla yaygınlaşan Yelp’in içeriğini Yellow Pages firmalarına ve kullanıcılarımıza sunmaya başlamak oldu.” ifadesini kullandı.

Yelp’in Uluslararası İş Geliştirme Müdürü Sheera Gendzel ise, “Yelp’in misyonu insanları en iyi yerel işletmelerle bir araya getirmek. Yellow Pages ile yaptığımız bu işbirliği sayesinde, Yelp’te yapılan müşteri yorumları içeriğinden faydalanan firma bilgileri zenginleşecek ve tüketicilerin satın alma kararlarına yardımcı bilgiler sunulacak. Ek olarak işletme sahiplerine faydalı bir değerlendirme mekanizması da sağlanmış olacak.” şeklinde konuştu.

Fotoğraf: cerasis.com