Moskova merkezli reklam ajansı Instinct, Ikea’nın sınırlı sayıda tasarımcı koleksiyonunu tanıtmak amacıyla Instagram tabanlı internet sitesini oluşturdu.
Ajans, sitenin ana sayfasında ürün kategorileri olarak yer alan Instagram’da ikea_ps_2014 hesabını oluşturdu.
Her bir koleksiyonda yer alan 34 ürün, kullanıcıları Instagram’da farklı hesaplara yönelterek; mikrosite görevini görüyor.
Instagram’ın etiketleme özelliği, kullanıcıların ana sayfada dolaşmasına, özel ürünleri keşfetmesine ve PS 2014 ürünlerinin yer aldığı kendi fotoğraflarını Instagram’da ürün adıyla etiketlemesine imkân veriyor.
Hesabın şu anda 18 binden fazla takipçisi bulunuyor.
Ikea’nın sınırlı koleksiyonları yılda bir kez sunuluyor. Çok fonksiyonlu PS 2014 koleksiyonu, nakit sıkıntısı çeken ve hareket halindeki yaratıcı isimlere ulaşmayı hedefliyor. İlginç koleksiyon, kapalı mekânda yeşillik ve patlayan lamba gibi tasarımlara yer veriyor.
Kaynak: SocialTimes
Yorumlar