Bu sene 27 Mayıs’ta gerçekleştirilen Digital Age Summit konuşmacılarından The Gate London Ajans Başkanı Dave Trott ile bir video röportaj gerçekleştirildi.
Röportajdan öne çıkanlar:
- Reklamların yüzde 90’ının kimse farkında bile varmaz. Çünkü hepsi aynı bakış açısı ile hazırlanmıştır. Sadece farklı bir bakış açısına sahipseniz görünür olursunuz. Farklı bir bakış açınız yoksa yaratıcı olmanız mümkün değildir.
- Yaratıcılığın özü farklı olmaktır. Yoksa özgün olmaz, herkes gibi olursunuz.
- Bir şeyin nasıl yapılacağına dair kurallara bakıyorsanız, görünmez olacağınızı ve başarısız olacağınızı garanti altına alıyorsunuz demektir.
ETicaretMag’in düzenlediği video röportaja şuradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar