Kahve molasının ardından ilk sunumu Coca Cola İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey yaptı. Yaptığı sunumunda diyalogun içine markayı dâhil etmeyi anlattı.
Yüce Zerey, ‘Markayı neler daha insani yapar’ sorusunu paylaştığı görselle yanıtladı.
Coca-Cola’nın isim kampanyasına değinen Zerey, Türk halkının isim yazmayı çok sevdiğinden, ve oluşturdukları bu kampanyanın temelinde bunun yattığını belirtti.
Sonraki sunum için sahneye çıkan Nielsen ekibi, Pazarlama Etkinliğini Artırmak için Nörobilim’i nasıl kullandıklarını anlattı. Nielsen Türkiye Watch Pazar Lideri Erdem Tolon reklamlarda erişim ve rezonansın önemini anlattı.
Nielsen Neuro, Tüketici Nörobilim Danışmanı Dr. Jane Leighton Nörobilim devrimini tetikleyen gelişmeleri ilerleyen programlama gücü ve geleneksel yaklaşımların tatminsizliği olarak sıraladı.
Leighton, önce duygusal tepki verdiğimizden sonra karar aldığımıza ve düşündüğümüz bilgisini verdi.
Sunumu sırasında pazarlamada nörobilim uygulamalı örneğine yer verildi.
Vodafone Türkiye Bireysel Servisler Direktörü Ömer Gökhan Kuyucu ‘Dijital Dönüşüm ’ başlıklı sunumunu yapmak üzere sahnedeki yerini aldı.
Konuşmasında ePara kanunu, kredi kartı kullanımındaki düzenlemeler, Yazarkasa Kanunu önemli gelişmelere yer verdi. ‘Bu sene ilk kez mobil cihazların sayısı sabit cihazları geçecek’ tahmininde bulunan Kuyucu, Türkiye Finans Pazarı İstatistikleri’nden bahsetti.
Dünyadaki operatörlerin daha iyi bir hale getirmek için şu konular üzerinde durduğuna değindi:Kişisel bilgiler, makineler arası iletiş,im, dijital ticaret ve bağlantılılık (sabit veya mobil)
Big Data Dijital Reklamcılığı Nasıl Baştan Yaratacak? Başlıklı sunumu gerçekleştiren Wakoopa CEO’su Piet Hein van Dam, konuşmasına verdiği bir örnek üzerinden başladı.
“Diyelim ki kitap yazdım ve bunu satmam gerekiyor. Hangi mecrayı kullanmamı tercih edersiniz, bilinen otorite isimler mi yoksa sosyal ağları mı?” sorusunu yönelten Piet Hein van Dam, bir şeyi satmak için en iyi yolun sosyal ağlardan satmak olduğunu söyledi.
Büyük verinin önemine yer veren Piet Hein van Dam, aklımıza gelen on fikirden hangi ikisinin gerçekten işe yarayacağını gösterdiğini belirtti.
Önemli verilere değinen Piet Hein van Dam, geçen sene reklam kampanyalarına toplamda 500.000.000.000,00 dolar bütçe harcandığını bilgisini verdi.
Yorumlar