BuzzFeed, sosyal medyada paylaşılmaya müsait içerik tasarımıyla ve içeriğe uygun yerli reklamlarıyla çoğu zaman internetin ötesinde görüldü.
Ancak Pazartesi günü internet sitesi diğer yayıncıların video satmayı istediğini ön plana çıkaran yeni sunumunu yaptı.
Sitenin Kurucusu Jonah Peretti, sitenin çıkış noktasını tanımladı, internet sitesinin evrimini paylaştı ve içeriğinin internet üzerinde nasıl bu kadar paylaşılabilir olduğunu anlattı.
Ancak Peretti’nin asıl amacı BuzzFeed’in video kullanımına dikkat çekmekti. BuzzFeed, 2012 yılının Eylül ayından beri bin 600 video paylaştı. Şirketin belirttiğine göre; YouTube üzerinde 1,1 milyardan fazla görüntülemeye ulaştı.
Kaynak: Ad Age
Fotoğraf: Shannon Stapleton/Reuters
Yorumlar