gnçtrkcll, 14 Şubat’ı ’14 Kubat’ haline getirerek bir anti-sevgililer günü videosu hazırladı ve sosyal medyada en çok konuşulan konular arasına girdi.
gnçtrkcll’in gençler arasında yaptığı bir araştırmanın sonuçlarına dayanılarak oluşturulan kampanya, yalnızca sevgilisi olmayanların isyanını anlatmıyor. Sevgilisi olan gençlerin 14 Şubat’a karşı olumsuz duygularının en önemli sebeplerinden olan hediye seçme stresini de esprili bir dille ortaya koyuyor.
Turkcell Pazarlama İletişimi Bölüm Başkanı Alpay Alptekin de, 14 Kubat kampanyasıyla gençlerin duygularını ve bakış açılarını doğru yerden yakaladıklarını, bu sayede de bir hafta içinde 4,5 milyon izlenmeyle rekor kırdıklarını belirtiyor.
Kampanyanın sosyal medyada çok geniş bir izleyici kitlesine ulaştığının altını çizen Alptekin’in verdiği bilgilere göre, 14 Kubat videosuyla Facebook’ta 7,8 milyon kişiye erişim sağlandı. Twitter’da #14Kubat hashtag’i ile atılan tweetler ise 5,6 milyon kişiye ulaştı.
Videonun kamera arkası görüntülerini şuradan izleyebilirsiniz:
Orijinal reklam filmi:
Yorumlar