Otto Group üyesi bonprix, Türkiye’de ikinci yılını doldurdu. Türkiye Genel Müdürü Thomas Carroux, Türkiye’de iki yılda hedefledikleri 75 bin kişilik müşteri sayısına ulaştıklarını belirtti. Bu başarının gurur verici olduğunu söyleyen Carroux, eticaret alanında başarılı olmanın altın kurallarını paylaştı.
Müşterinize farklı kanallardan ulaşın: Eticareti çok kanallı ve konseptin önemli bir parçası olarak düşünüyoruz. İnternet sitemiz, müşterilerimizi internette alışveriş yapmaya yönelttiğinden büyük önem taşıyan kataloglarımızla el ele vererek ilerliyor.
Sunduğunuz ürün ya da hizmeti doğru konumlandırın: Örneğin bonprix olarak ürünlerimiz her zaman müşterilerimizle kurduğumuz iletişimin merkezinde yer alıyor. Yani müşterilerimizin bonprix’den alışveriş yapmasının asıl nedenini birbiriyle uyumlu ve zaten hesaplı olan ürün yelpazemizi beğenmeleri oluşturuyor, onlara özel indirimler sunmamız değil.
Sürekli yenilenin: Tıpkı katalog ve mağazalarımızda olduğu gibi internet sitemizde de her zaman yeni ürünler duyurmaya çalışırız.
Müşteriler tarafından ulaşılabilir olun: Eticaret, kesinlikle kişisel müşteri hizmetlerine ihtiyaç olmayacağı anlamına gelmez. Müşterilerimiz, kendilerine yardımcı olması ve destek vermesi için sunduğumuz çağrı merkezi hizmetinden kolay ve hızlı bir şekilde yararlanabilir.
Çeşitliliğe önem verin: Eticaret, katalog ve mağazalarda sunulabilenden daha fazla ürünü müşterilerle buluşturma fırsatı veriyor.
Güvenlik önceliğiniz olsun: Veri koruma ve güven uzaktan satış modelinde ve özellikle de eticarette çok büyük önem taşıyor.
Müşteri sadakatini sosyal medya ile sağlayın: Sosyal medya, Facebook kullanımında olduğu gibi müşterilerimizle kurduğumuz iletişimde çok önemli bir rol oynuyor. Biz bu yolu, doğrudan herhangi bir ürünü satmak için değil, sadece müşteri sadakatini artırmak için kullanıyoruz.
Yorumlar