Pazar araştırmaları yapan NPD’nin yayımladığı son çalışmaya göre; Motorola, HTC ve BlackBerry, dördüncü çeyrekte kazananlar arasına giremedi.
NPD Group’un yaptığı son çalışmaya göre; iki dev markanın (Samsung ve Apple) akıllı telefonları ABD pazarında yüzde 68’lik paya sahip oldu.
Apple’ın iPhone ürünü dördüncü çeyrekte bir önceki döneme göre yüzde 7 artarak; yüzde 42’lik paya yükseldi. Böylelikle iPhone, en büyük yüzdeyi almış oldu.
Samsung’un payı ise geçtiğimiz yıl yüzde 22 iken; dördüncü çeyrekte yüzde 26’ya yükseldi.
Sonuç olarak dördüncü çeyrekte bu iki dev marka yükselişe geçerken diğerleri pazarda düşüş yaşadı. Pazarda en büyük düşüşü BlackBerry görürken; Motorola ve HTC, BlackBerry’i takip etti.
Fotoğraf: Sarah Tew/CNET
Yorumlar