Blippar Türkiye Ülke Müdürü Mikela Eskenazi, Bridging the Physical and the Digital World: The New Faces of Advertising through Augmented Reality’ başlıklı sunumunu gerçekleştirdi.
Sunumunda telefonun giderek duyularımızın bir uzantısı haline geldiğini anlatan Eskenazi, Blippar’da dijitalle gerçek hayatı birbirine bağladığını belirtti.
Markaların farklı işbirlikleri yaptığını anlatan Eskenazi, Coca-Cola’nın Spotify ile yaptığı anlaşmadan bahsetti. Bu örnekte; tamamen statik olan bir şeyi alıp dijital bir kaynağa dönüştürdüklerine değindi.
Blippar uygulamasının örneklerine yer veren Eskenazi, Obama kampanyası için beş dolarları kullanarak yaptıkları artırılmış gerçeklik (augmented reality) uygulamasını anlattı.
Kampanyanın birkaç hafta sonrasında ise Romney’in onları aradıklarını ve 10 dolarla bir uygulama yapıp yapamayacaklarını sorduğunu söyledi. Eskenazi, verdiği örneklerin sonunda ise rekabetin tam da böyle bir şey olduğunu belirtti.
Yorumlar