Novartis Türkiye, çalışanlarının sosyal medya ve bu alandaki Novartis kurallarıyla ilgili bilgilendirilmesi amacıyla ‘Sosyal Öğren’ adlı e.öğrenme programını hazırladı.
1661 kişilik bir katılımla tamamlanan eğitimde, çalışanlar sosyal medya konusunda geniş bilgi edindi.
Türkiye’nin lider ilaç firmalarından Novartis, çalışanlarının sosyal medya ve bu alandaki Novartis kurallarıyla ilgili bilgilendirilmesini amaçlayan örnek bir projeye imza attı. Proje kapsamında,sosyal medya dünyası; online itibar yönetimi; Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube gibi mecralarla ilgili genel bilgileri ve sosyal medyadaki Novartis Davranış Kuralları’nı içeren ‘Sosyal Öğren’ e.öğrenme programıyla 1661 Novartis Türkiye çalışanı bilgilendirildi.
İçeriğindeki filmler ve örneklerle hem eğitici, hem de keyifli bir öğrenme imkanı sunan ‘Sosyal Öğren’ interaktif yönüyle de çalışanların beğenisini kazandı. Yaklaşık 30 dakikalık bir sürede tamamlanabilen eğitime Novartis e-posta adresi olan tüm çalışanlar davet edildi. Yüzde 92 oranında bir katılım olan eğitimden alınan puanlara göre Novartis çalışanları sosyal medya siyah, sarı ve beyaz kuşak sertifikaları aldı.
Yorumlar