Aylarca süren testlerden sonra TikTok, e-ticaret ürünü TikTok Shop’u ABD’de piyasaya sürdü. İçerik üreticilere, markalara ve satıcılara alışveriş yapılabilir içerik oluşturmaları için araçlar sunan TikTok’un ABD’deki 150 milyondan fazla kullanıcısı, artık akışlarında ürün satın alma bağlantıları içeren videoları ve canlı yayınları görebilecek.
Yeni özellikler arasında işletmelerin ürünlerini TikTok tarafından desteklenen lojistik ve ödeme çözümleriyle sergileyebilecekleri bir mağaza sekmesi yer alıyor.
TikTok blog yazısında yaptığı açıklamada, “TikTok Shop, markalara ve içerik üreticilere, ilgi alanları doğrultusunda son derece etkileşimli müşterilerle bağlantı kurma olanağı tanır ve kusursuz bir alışveriş deneyimi sunmak için topluluğun, yaratıcılığın ve ticaretin gücünü birleştirir” ifadelerini kullandı.
Şirket, alışveriş hizmetini diğerlerinin yanı sıra Shopify, Salesforce ve Zendesk gibi çeşitli üçüncü taraf platformlarla da entegre ettiğini söyledi.
TikTok’un ABD’de Kasım ayından bu yana üzerinde çalıştığı e-ticaret ürünü TikTok Shop Tayland, Vietnam, Malezya, Filipinler, Singapur ve Birleşik Krallık gibi ülkelerde mevcut.
Yorumlar