Skip to main content

20 Nisan’a kadar uzatılan Cannes Young Lions 2023 Türkiye başvuruları, 25-29 Nisan tarihleri arasında değerlendirilecek.

MediaCat’in Türkiye elemelerini üstlendiği Cannes Young Lions’a başvurular 20 Nisan’a kadar uzatıldı. Başvuruların değerlendirilmesi ise 25-29 Nisan olarak belirlendi.

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin her yıl 30 yaş altı genç profesyoneller ve yaratıcıların katılımına açtığı yarışma; Digital, Film, Marketer ve Print & Outdoor kategorilerinde en yaratıcı işleri bekliyor.

Bu yıl Reckitt ana sponsorluğunda ve Print & Outdoor kategorisinde Kentvizyon; Digital kategorisinde EssenceMediacom destekleriyle gerçekleşecek elemelerden başarıyla ayrılan sekiz genç, 19-23 Haziran tarihlerinde düzenlenecek Cannes Lions 2023’te Türkiye’yi temsil etme şansı yakalayacak.

Kazananlar, WPP Chief Entertainment Officer ve AKQA Istanbul Group ECD’si Sami Basut başkanlığında bir araya gelecek değerlendirme komitesi tarafından belirlenecek.

Ayrıntılı bilgi için: younglions.mediacat.com