Adam Mosseri, zaman zaman çeşitli platformlarda paylaşımlar yaparak şirketin odaklandığı noktaları ve uygulamalara eklenen yeni özellikleri kullanıcılara aktarıyor. Yine bu tür bir paylaşım için kamera karşısına geçen Mosseri, bu kez şirketin 2023 yılında odaklanacağı konuları açıkladı.
Mosseri, insanları daha yaratıcı olmaya teşvik etmek, sevdikleri içerikleri keşfetmelerini kolaylaştırmak ve insanlar arasında iletişimi kolaylaştırmak istediklerini açıkladı.
2022 yılının başında videoya, mesajlaşmaya, şeffaflığa ve içerik üreticilerin daha fazla gelir elde edebileceklerine odaklanacaklarını söylediğini belirten Mosseri, bu alanlarda önemli adımlar attıklarını aktardı.
2022 yılında Instagram’ın aylık aktif kullanıcı sayısının 2 milyarı geçtiğini açıklayan Mosseri, bu gelişmenin kendilerine daha büyük bir sorumluluk yüklediğini belirtti.
Instagram in 2023 📝
We’re going to focus on three things:
– Inspire people to be creative
– Help people discover things they love
– Spark connections between peopleThank you all for making Instagram what it is today. See you in the New Year! ✌🏼 pic.twitter.com/1UjqUM2Axw
— Adam Mosseri (@mosseri) December 28, 2022
Yorumlar