TikTok, pazarlama ortaklığı programını genişleterek yeni içerik pazarlama partneri anlaşmalarını duyurdu. Bu anlaşmalar ile TikTok hesapları üçüncü parti uygulamalar üzerinden yönetilebilecekler. TikTok, ilk etapta Sprout Social, Hootsuite, Sprinklr, Emplifi, Dash Hudson, Khoros, Brandwatch ve Later ile iş birliğine gidildiğini açıkladı.
TikTok, pazarlamacıların TikTok hesaplarını bu şirketler tarafından sunulan içerik yönetim platformları üzerinden kontrol ve optimize edebileceklerini belirtiyor. Bu platformlar aracılığıyla içerik paylaşılabilecek, içerik planlaması yapılabilecek, içeriklere dair metrikler gerçek zamanlı olarak görüntülenebilecek ve içeriklerin performanslarını diğer platformlardaki paylaşımların performansları ile karşılaştırabilecekler. Ek olarak, içeriklere yapılan yorumların takibi de kolaylaşacak.
Yorumlar