Reuters tarafından paylaşılan bir habere göre, TikTok’un sahibi olan ByteDance Vietnam’da oluşturduğu 35 yaş altı kullanıcılardan oluşan bir test grubu ile bir süredir oyun testleri yapıyor. Habere göre, şirket ilk etapta kısa süre oynanabilecek basit mekanizmalara sahip oyunları platforma entegre etmeyi planlıyor.
TikTok’un reklamları oyunlara entegre ederek reklam geliri elde edebileceği, bu reklamlardan elde edilen gelirlerin bir kısmının ByteDance’te kalacağı, kalan kısmın ise oyun geliştiricilerine aktarılabileceği konuşuluyor.
Öte yandan, bu girişim, TikTok’un oyunlara dair attığı ilk adım değil. Zira TikTok, geçtiğimiz yıl, Zynga tarafından geliştirilen HTML5 oyunları Disco Loco 3D ve Garden of Good başta olmak üzere bazı oyunları platforma yerleştirmişti.
TikTok’un 2022’nin 3. çeyreğinde oyunları Güneydoğu Asya’nın daha geniş kesimlerinden erişilebilir hale getireceği düşünülüyor.
Yorumlar