Türkiye İş Bankası‘nın girişimcilik programı olan Workup Girişimcilik Programı’nın 8. dönemine seçilen 8 girişim belli oldu.
Ölçeklenebilir ve sürdürülebilir iş modeli bulunan, teknoloji odaklı, erken aşama girişimleri destekleyen Workup Girişimcilik Programı, İş Bankası’nın ana desteği ile Kolektif House bünyesinde 2017 yılından beri devam ettiğini hatırlatalım. Ocak ayında gerçekleşen Demo Day ile 7. dönemi tamamlanan ve bugüne kadar 98 girişimin kabul edildiği programdan 74 girişim mezun oldu.
Programda; kendi alanlarında uzman kişilerden mentorluk, girişimlerin ihtiyaç duyacağı alanlarda eğitim, ücretsiz bulut ve sunucu kullanım hakkı gibi destek paketleri, pazarlama, büyüme, iş geliştirme ve yazılım alanlarında iş gücü desteği sunuluyor. Ayrıca, İş Bankası Grubu başta olmak üzere iş birliği ve yatırım imkanlarına erişim fırsatları, yurt içi ve yurt dışı fiziki ve online etkinliklere katılım hakkı ile basılı ve dijital mecralarda kendilerini tanıtma olanağı sağlanıyor.
Workup 8. Dönem Girişimleri
Ecording: Kendi geliştirdikleri insansız hava araçları ile insanların ulaşamadığı, ağaçlandırılması gereken alanlara tohum topu atışları yaparak küresel iklim krizine karşı sürdürülebilir ve inovatif çevre teknolojileri geliştiren sosyal girişim.
Efilli: Web siteleri tarafından kullanılan çerezlerle ilgili izinlerin kolay ve anlaşılır bir şekilde toplanmasını sağlayan çerez yönetimi platformu.
Finfree: Yatırımcı davranış verisini mobil bir platform vasıtasıyla toplayarak analiz eden yapay zeka algoritmaları üzerine çalışan bir fintech girişimi.
Livad: Twitch, YouTube gibi canlı yayınlara odaklanan platformlarda markaların reklam ve kampanyalarını, bağlamsal ve izleyicinin dikkati çekecek bir zamanlama ile etkileşim yaratarak yayınlanmasını sağlayan reklam teknolojileri girişimi.
Retter Business Services: Son kullanıcıya hizmet veren kurumların ve tüm yazılım şirketlerinin, PaaS (platform as a service) olarak kullanacağı bulut tabanlı iş uygulamaları platformu.
The Academys: Espor kullanıcılarına eğitimler veren ve içerik üretimi, sosyal medya ve kanal yönetimi, markalaştırma, sponsorluk gibi hizmetlerle markaların Espor entegrasyonunu sağlayan girişim.
Urclimate: Geçmiş dönem hava durumu bilgisini kullanarak finans, sigorta gibi sektörler için risk verisi üreten girişim.
Beklemesen: Self servis hizmet veren kahve satıcılarında, müşterilerin zamandan tasarruf edebilmesi için siparişlerini önceden online oluşturup, ödemelerini sağladıkları; sonrasında müşterinin siparişini işyerinden kendisinin teslim aldığı bir pazaryeri platformu.
Yorumlar