Ses temelli sosyal ağ Clubhouse, son günlerin popüler uygulaması olarak konuşulmaya devam ediyor. Clubhouse’a şimdilik sadece iOS kullanıcıları arasında davetiyesi olanların girebilmesiyle popüler olan uygulamanın logosu değişti. Platform yeni logo ile beraberinde yeni özellikler de sundu.
Son olarak Bomani X adındaki dijital stratejistin profil fotoğrafını uygulama logosu olarak kullanan Clubhouse, yeni güncellemede de bir profil fotoğrafı kullanmışa benziyor. Clubhouse’un açıkladığına göre bu hareket, topluluğu onurlandırmak adına yapılıyor. Şimdilik platforma gelen yeni özellikler açıklanmasa da 5 bin kişilik oda sınırının kaldırılmış olabileceği belirtiliyor.
Clubhouse, Android platformuna da geliyor
İnsanların istediği her yerde konuşmasına, hikayeler anlatmasına, fikir geliştirmesine ve dünyanın her yerinden ilginç yeni insanlarla tanışmasına olanak tanıyan sese dayalı yeni bir sosyal medya olarak tanımlanan Clubhouse, şu anda sadece iOS kullanıcılarının davet sistemiyle kullanılabiliyor. Uygulamanın yakın tarihli blog gönderisine göre Clubhouse’un Android desteği yakında geliyor. Kısaca herkes için bu uygulamanın kullanılabilir olması gerektiğini söylenen yazıya göre, yakında Android kullanıcıları da uygulamayı rahatlıkla kullanabilecek.
Geçen yıl piyasaya sürülmesinin ardından Silikon Vadisi için bir tür statü sembolü haline gelen Clubhouse, bugünlerde niş bir sosyal ağdan popüler bir platforma doğru yavaş yavaş eviriliyor. New York Times’da yer alan habere göre uygulama Aralık ayında 600 bin kayıtlı kullanıcıya ulaşmış durumda. Paul Davison ve Rohan Seth’in kurduğu uygulamanın Mayıs 2020’ye kadar sadece bin bin 500 kayıtlı kullanıcısı olduğunu da hatırlatmış olalım. Yine aynı dönemde uygulamanın 100 milyon dolar bir değerlemesinin olduğunu ve şimdiye kadar Andreessen Horowitz liderliğinde 10 milyon dolar yatırım aldığını belirtelim.
Yorumlar