MediaCat önderliğinde ve Ipsos tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları Araştırması” bu yıl 12. kez gerçekleştirildi. Araştırma, tüm sektör oyuncuları tarafından dikkatle analiz edilmesi gerektiren çarpıcı sonuçları ile dikkat çekiyor.
Türkiye’nin Lovemark’ları araştırması MediaCat önderliğinde, Ipsos tarafından hayata geçirilen araştırma sahası 2020 yılında Şubat – Haziran ayları arasında; Türkiye temsili, 15 – 55 yaş arası, kadın erkek dağılımı eşit 2 bin kişinin katılımıyla CATI ve CAWI yöntemleri kullanılarak gerçekleştirildi. Lovemark analiz yaklaşımında markanın zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediği dikkate alınıyor.
Türkiye’nin Lovemark’ları 2020
- Ambalajlı Su: Erikli
- Banka: Ziraat Bankası
- Cam Eşya: Paşabahçe
- Çamaşır Deterjanı: OMO
- Dijital TV Platformu: Netflix
- Diş Macunu: Colgate
- El Kremi: Arko Nem
- Havayolu Şirketi: Türk Hava Yolları
- Kahve: Nescafé
- Kişisel Bakım Marketi: Gratis
- Online Alışveriş Sitesi: Trendyol
- Sosyal Medya Platformu: Instagram
- Spor Ayakkabı: adidas
- Şampuan: Elidor
- Tıraş Bıçağı: Gillette
- TV Kanalı: FOX
Yorumlar