“Cepte POS” uygulaması ile Türkiye’de ilk kez, işletmelere cep telefonları üzerinden banka ve kredi kartlarıyla ödeme ve tahsilat yapma kolaylığı sağlayan Ödeal, “Ödeal API” adında yeni bir ürün çıkardı. Yeni ürünle, perakendecilerin, uzun kuyruklar nedeniyle uğradıkları yüzde 43’e kadar ulaşan gelir kayıplarının ve alışverişin müşteriler için kabusa dönüşmesinin önlenmesi hedefleniyor.
6 yıl gibi kısa bir zaman içinde, ürün ve hizmet bazında, “Cepte POS” ve “Yazarkasa POS” olarak 2 fazdan geçtiklerini vurgulayan Ödeal Kurucu Ortağı Fevzi Güngör, şimdi ise, “Ödeal API” ürününün, bir anlamda 3. faz olarak değerlendirilebileceğini belirterek, şunları söyledi:
“Ödeal API ile mağazacılar kasaları bile kaldırarak, POS cihazı, tablet ya da cep telefonları ile ödeme alabiliyor ve alışverişin anında tamamlanmasını sağlayabiliyor. Böylelikle müşteri memnuniyetinin yanı sıra verimlilik artışına da katkı sağlayarak; üye işyerlerimize hem müşteri hem de zaman kazanımı gibi çok değerli katma değer sunuyoruz. Ayrıca, sunduğumuz e-fatura ve e-arşiv hizmetiyle, kağıt israfının da önüne geçiyoruz. Bu ürünümüz ile birlikte, geliştirmiş olduğumuz platform sayesinde, perakende mağazalara hazır kampanya ve sadakat alt yapısı sağlamış oluyoruz. Ödeal API’yi, POS cihazlarına, tabletlere, cep telefonlarına entegre etmek oldukça kolay ve kısa sürede yapılabiliyor. Düşünüldüğü gibi ciddi bir maliyeti de bulunmuyor. Aslında kurulduğumuzdan bu yana verdiğimiz hizmeti, sağladığımız katma değeri; “en son teknolojiyi kullanarak, işleri ve süreçleri sadeleştirmek ve insanların asıl işlerine, hizmet vermeye odaklanmalarını sağlamak” ve “yaygın ticaretin kayıt altına alınmasına destek olmak” şeklinde özetleyebilirim.”
Yorumlar