Beşinci yılını tamamladığı 2019’da 1,5 milyar saat izlenmeye ulaşan TV+‘ın yeni reklam filmi yayına girdi.
Kreatif sürecini TBWA İstanbul’un üstlendiği reklam filminin yönetmen koltuğunda Gürkan Kurtkaya’nın oturduğu reklam filminde, TV+’ın zengin içeriğine vurgu yapılıyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Turkcell Marka ve Pazarlama İletişimi Direktörü Ahmet Yaman, TV+’ın 2020’de de seyircinin her duygusuna eşlik edeceğini belirterek “İletişim kampanyamızı insanı odağa alarak planladık. TV+ içeriğinin zenginliği kadar, o içeriğin yaşattığı duyguları da öne çıkardık. İnsanların dikkatini çekerek hem gönüllerinde hem de akıllarında nasıl yer alabileceğimizi düşündük. Tüm bunların sonucunda reklam kampanyamız ortaya çıktı. Reklam filmimizde dünya sinemasının klişe sahnelerine yerel dokunuşlar yaparak izleyicileri yakalamayı hedefledik. Hazırlıklar ve çekimler esnasında reklam filmimizin sinema tadında olmasına özen gösterdik. Kalabalık bir ekibin emeğiyle ortaya çok güzel bir iş çıktı.” ifadelerini kullandı.
Yorumlar