Skip to main content

L’Oréal, düzenlediği bir etkinlikle, Google ve Watsons ile işbirliği yaptığı Virtual Try On kampanyasının detaylarını paylaştı.

L’Oréal, tekno-güzellik segmentine dair vizyonunu ve Virtual Try On kampanyasının detaylarını, Google Türkiye Ofisi’nde gerçekleştirdiği bir toplantıda paylaştı. L’Oreal’in YouTube AR teknolojisini kullanarak gerçekleştirdiği kampanyanın sonuçlarının paylaşıldığı toplantıya; Google FMCG ve Otomotiv Sektör Lideri Hilmi Aydın, Maybeline New York Kıdemli Ürün Yöneticisi Berrak Kibar, L’oreal Tüketici Ürünleri Divizyonu Dijital Müdürü Murat Nur Çolakoğlu ve YouTube İçerik Üreticisi Danla Bilic katıldı.

L’Oreal‘in,  Danla Bilic, Google ve Watsons ile işbirliği yaptığı Virtual Try On kampanyasının detaylarını bizzat kendilerinden dinlediğimiz röportajımızı aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.



Avrupa’nın ilk YouTube artırılmış gerçeklik kampanyası: Virtual Try On 

L’Oreal’in EMEA bölgesinde ilk olarak hayata geçirdiği Virtual Try On kampanyası, 3 kat satış artışıyla dünyada ve Türkiye’de en iyi sonuç alan kampanyalardan biri olarak öne çıkıyor. Marka, global ortalamanın 3 kat üstüne çıkarak 150 bin uygulama deneyimine erişti. Aynı zamanda şirket, ABD’deki Virtual Try On projesine kıyasla 2 kat daha fazla deneme elde etti. Kampanyayı Eylül ayında yayına alan şirket, elde ettiği sonuçların yüzde 75’ten fazlasını ilk haftada yakaladığını belirtiyor. 1.45 milyon renk deneyiminin 1.2 milyonunun ilk hafta içinde elde edildiği de paylaşılan detaylar arasında.

Virtual Try On kampanyasını deneyimlemek isteyenler, buradaki videodan Maybelline New York Super Stay Matte Ink Ruj Serisi’ndeki rujları kendi dudaklarında deneyebilirler.