2017 sonunda oyunlarının bir bölümünü Zynga’ya 100 milyon dolar gibi bir fiyata satarak adından söz ettiren Peak Games, şimdi de 41 ayrı kanalda aynı anda yayınladığı video ile gündem oldu. 193 ülkede toplamda 300 milyon kullanıcıya ulaşan Peak Games, 41 televizyon kanalında eş zamanlı olarak yayınlanan reklamıyla sosyal medyada en çok konuşulan konular arasına girdi.
Seni sonuna kadar destekleyen bir ekibin olsun istiyorsan, tanışalım. #Peak pic.twitter.com/SO0xHys2PJ
— Peak (@PeakCom) 18 Şubat 2019
Dün akşam 21:30’da Türkiye’de 41 kanalda aynı anda videosunu yayınlatan Peak Games, videosunda ekip arkadaşları aradığını paylaştı. Peak Games’in verdiği reklamlara buradan ulaşabilirsiniz.
Hoş geldin!
Biz bir takımız, İstanbul’dan.
Yolculuğumuz 8 yıl önce, Türkiye’den dünyaya uzanan bir teknoloji şirketi olma hayaliyle başladı.
Takım olmayı ve gelişmeyi her türlü başarının önüne koyarak ilerledik. Dünyaya etki edecek ürün ve teknolojilerin ancak bu anlayışla yaratılacağına inandık.
Bugün, dünyanın en büyük mobil uygulama geliştiricilerinden biriyiz. Ürünlerimiz 193 ülkede, 300 milyondan fazla kişi tarafından kullanılıyor. Hayallerimiz ise bunun çok daha ötesinde.
Milyarlarca insanın hayatına dokunan teknolojiler geliştirmek ve dünyayı değiştirmek için takım arkadaşları arıyoruz.
İşte bu nedenle sana ulaşmak istedik. Bizim için tecrübelerinin değil, hayallerinin büyüklüğü önemli.
Seni sonuna kadar destekleyen bir ekibin olsun istiyorsan, tanışalım.
Audi reklamından esinlendi iddiası
Medina Turgul DDB tarafından hazırlanan reklam filmi, Audi’nin Safety Code “Güvenlik Kodu” reklam filmiyle benzerliği nedeniyle sosyal medyanın gündemine oturdu. Benzerliği nedeniyle eleştirilere konu alan Audi’nin reklam filmini aşağıdan görebilirsiniz.
Yorumlar