Vodafone, gençlerin istihdamını desteklemek amacıyla bu yılın başında duyurduğu “Gelecekteki Seni Keşfet” uluslararası programının erişimini gençleri geleceğin mesleklerine hazırlamak üzere işbirliklerini genişletiyor. Vodafone, 2022 yılına kadar 20 ülkede 10 milyon gencin kendi yeteneklerini keşfetmesi ve bu yeteneklere uygun bir dijital iş bulabilmesi için eğlence endüstrisinin gücünden yararlanacak.
Sony Pictures ile işbirliğine giden Vodafone, genç yeteneklerin gelecekteki kariyer fırsatlarının farkına varabilmesi amacıyla geliştirilen, oyunlaştırılmış ücretsiz dijital platform “Geleceğin Mesleği”nin tanıtımı için tüm dünyada gençlerin merakla beklediği “Örümcek-Adam: Örümcek Evreninde” filmine sponsor oldu. Vodafone ve Sony Pictures işbirliğiyle geliştirilen ve genç sinemaseverleri “Geleceğin Mesleği” platformuna yönlendiren yeni dijital kampanya, aynı zamanda filmin de ana mesajı olan “Doğru yetenekler ve destek ile herkes kendi potansiyelini gerçekleştirebilir” anlayışına dayanıyor.
Mart ayında duyurulan ve 1 milyondan fazla dijital iş imkânının tanıtıldığı uygulamayı bugüne kadar dünyada 303 bin, Türkiye’de ise 70 bin genç kullandı.
Yorumlar