YouTube’un en önemli YouTube Pulse, bugün Brand Week Istanbul’da hayata geçti. YouTube Pulse’ta YouTube dair en güncel değerlendirmeler ele alındı. Etkinliğin açılışında konuşan Google Türkiye Ülke Ülke Direktörü Bülent Hiçsönmez, “‘Geçmişin platformlarıyla, geleceğin platformları birleşyor. TV izleme alışkanlıklarımız değişiyor. Şu an çok büyük bir dönüşümün içindeyiz” dedi.
YouTube’un bugünkü yere gelmesinde içerik üreticilerin büyük desteği olduğuna dikkat çeken Hiçsönmez, “İnsanlar bu destek sayesinde fikirlerini dile getirebiliyor. Fikirleri paylaşma imkani veriyor ve topluluk hikayeleri sunma firsatı veriyor” ifadesini kullandı. Hiçsönmez gerçek hayatta yaşadığımız hikayelerin degişik yansımalarını YouTube penceresinden gördüğümüze ve her ay 1,9 milyar kullanıcının çeşitlilik için YouTube’u ziyaret ettiğine dikkat çekti.
YouTube Pulse etkinliği Refika Birgül’den Orkun Işıtmak’a değişen çeşitli YouTube içerik üreticilerinin konuşmalarıyla devam etti. Ayrıca marka ve ajans tarafları da kendi açılarından YouTube’un kendilerini ve çalışmalarını nasıl değiştirerek dönüştürdüğünü değerlendirdi.
YouTube Pulse etkinliği, Dans Fabrika’nın aşağıdaki videodaki gösterisiyle açıldı.
Google Türkiye Ülke Direktörü: Gerçek hayatta yaşadığımız hayatların değişik yansımalarını YouTube’da görüyoruz #BrandWeek2018 https://t.co/9ALOrJqpyd pic.twitter.com/2LTAd6yKkH
— Digital Age (@digitalage) 9 Kasım 2018
Yorumlar