Instagram son zamanlarda çoğumuz için sık kullandığımız bir sosyal medyadan çok daha fazlası demek. 1 milyar kullanıcıyı aşan Instagram o kadar hayatın içindeki bazılarımız öğlen gidecekleri restorandan yazın çıkacakları tatile kadar hayatlarındaki tüketim alışkanlıklarının çoğunu bu mecradaki popülerliğine ya da paylaşılabilirliğine göre belirliyor. Instagram kullanıcı alışkanlıklarımızı değiştirirken, markaları da dönüştürüyor. Kendi fenomenlerini yaratarak hayatımızın merkezine yerleşen sosyal ağ, duygulara hitap ederek insanların satın alma güdüsünü tetikliyor ve markalar için cazibe merkezi olmayı sürdürüyor. Peki, Instagram’ın Türk sosyal medya kullanıcısı nezdindeki algısı nasıl? Daha doğrusu Instagram Türklerin hayatını nasıl şekillendiriyor? Bu ay kapağımızda bu soruların cevaplarının peşine düştük..
Digital Age yeni sayısıyla bayilerde!
Dergide öne çıkan diğer başlıklar ise şöyle; yeni nesil yüksek lisans programları, yola çıkmaya hazırlanan sürücüsüz otomobiller, dijital ödeme sistemlerinin evirimi, yakın tarihte bizi bekleyen güvenlik riskleri.
Yorumlar