Turkcell CDAO’su (Chief Data Analytics Officer) Barış Karakullukçu görevinden ayrıldı. Ocak 2017’den bu yana bu görevi sürdüren Karakullukçu, Mart ayı itibariyle görevini bıraktı. Karakullukçu, Turkcell CDAO’su olarak operatörün veri odaklı dönüşümü ve gerçek zamanlı müşteri etkileşimi yönetimine liderlik ediyordu. Büyük veri analitiği ve kurumsal verinin iş değerine dönüştürülmesi de Karakullukçu’nun diğer sorumlulukları arasındaydı.
Barış Karakullukçu Turkcell’de çalışmadan önce Mart 2012-Haziran 2016 tarihleri arasında Mudo’nun genel müdürlüğünü üstleniyordu. Kariyerinin önemli bir bölümünü danışmanlık şirketlerinde geçiren Karakullukçu sırasıyla PwC’de (1997-2001) ve Accenture’da (2001-2012) kıdemli danışman ve ortak pozisyonlarında çalıştı. Karakullukçu’nun diğer görevleri ise Unilever ve IBM de bulunuyor.
1996 yılında Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nü bitiren Barış Karakullukçu, 2001’de Koç Üniversitesi’nin yöneticilere yönelik Executive MBA programını tamamladı. Karakullukçu ayrıca Boğaziçi Üniversitesi’nde kurumsal strateji ve Özyeğin Üniversitesi’nde girişimcilik ile perakende yönetimi alanlarında ders veriyor.
Yorumlar