Türkiye’de Google’ın A/B test ve kişiselleştirme aracı Optimize 360’ı kullanan Pegasus Hava Yolları, 2016 yılının sonlarında başlattığı veri odaklı büyüme pazarlaması, test kültürü ve dönüşüm optimizasyonu süreçlerinin küresel ölçekte ilk meyvesini aldı. Pegasus’un uçak biletinde sınırsız değişiklik hakkı sunan ek ürünü Flex için gerçekleştirdiği A/B testi, Türkiye’den Google’da yayınlanmış ilk global dönüşüm optimizasyonu başarı hikayesi oldu. Google, resmi global Analytics sosyal medya hesaplarında da bu başarıyı tüm dünyaya duyurdu.
Pegasus’un çalışmasına buradan göz atabilirsiniz.
Pegasus Hava Yolları Dijital Kanal Yönetimi ve Büyüme Pazarlama Müdürü Emre Güney, konuyla ilgili olarak “Pegasus olarak, Optimize 360’ı kullanarak gerçekleştirdiğimiz multivariate test (MVT) ile, Flex satışlarımızı %22 oranında artırmayı başardık. 2016 yılının sonlarında başlattığımız veri odaklı büyüme pazarlaması faaliyetleri, test kültürü ve dönüşüm optimizasyonu süreçlerinin küresel ölçekte ilk meyvesi de bu vaka analizi oldu. Bu vaka analiziyle başarımızı perçinlemiş olmanın mutluluk ve gururunu yaşıyoruz.” dedi.
Yorumlar