IAB Türkiye, Programatik Reklamcılık Semineri düzenliyor. 22 Kasım Çarşamba günü Taksim Divan Oteli’nde gerçekleşecek etkinlikte katılımcılar sabahtan öğleye kadar olan bölümde programatik reklamcılığın inceliklerini öğrenecek, öğleden sonra Google tarafından yapılacak Atölye çalışmasında ise öğrendiklerini uygulama imkanı bulacak.
IAB Türkiye tarafından düzenlenen etkinlik, seminer ve atölye olmak üzere iki bölümden oluşacak. Sabahtan öğlene kadar olan birinci bölümde katılımcılar “Programatik reklamcılık nedir?”, “Neden büyümektedir?”, “Nasıl yapılır?” sorularına yanıt bulacak. Google Türkiye tarafından gerçekleştirilecek öğleden sonraki atölye (workshop) çalışmalarıyla ise öğrendiklerinin pratikteki karşılığını deneyimleme fırsatı bulacaklar.
Katılımcılar, seminer sayesinde programatik ekosistemi hakkında geniş bilgi sahibi olacak, var olan ve gelişen endüstri trendlerini öğrenerek bu bilgileri iş arkadaşları ve partnerlerine aktarma imkanına erişecekler.
Ajanslar, reklamverenler ve yayıncılar için programatik reklamcılık üzerine tasarlanmış tam günlük bir etkinlik olan “Programatik Semineri”ne isteğe göre sadece sabah veya öğleden sonra ya da tümüne katılmak mümkün.
Yorumlar