Dört affiliate ağının ortak sponsorluğu ile Usta Bilgi Sistemleri tarafından organize edilen Yayıncı Akademisi 28-29 Eylül’de İstanbul’da gerçekleşecek. Akademinin amacı nitelikli ve etik kurallar çerçevesinde yayın yapan internet yayıncıları yetiştirmek.
IAB (Interactive AdvertisingBureau) verilerine göre Türkiye reklam pazarında dijital reklamın oranı 2012 yılında yüzde 18 olarak gerçekleşti. Bir önceki yıla göre yüzde 30’luk bir artışla 943 milyon TL olarak gerçekleşen dijital reklam harcamalarında performans reklamcılığının payının giderek arttığı gözleniyor.
Adtriplex, Gelir Ortakları, Reklamaction ve Zanox’un ortak sponsorluğunda Yayıncı Akademisi’nde katılımcılar davet usulü ile belirlenecek. Akademi ilerleyen eğitim dönemlerinde sertifikasyon programına geçecek.
Yorumlar