n11.com’un “2014 yılında Kadın ve Erkek Ürünlerinde En Çok Satanlar” verileri, tüketicilerin online alışveriş alışkanlıkları ile birlikte tüketici profilini de ortaya koyuyor.
Ayakkabı ve çantaya düşkünlüğüyle bilinen kadınlar yerine verilerde erkeklerin kadınlardan daha çok ayakkabı satın alarak yer alması, elde edilen ilginç sonuçlardan biri olarak ortaya çıktı.
- n11.com’un 10 farklı kategorisinde bulunan ürünler arasında en fazla satış, ayakkabı kategorisinde erkek ayakkabıda, kozmetik ve kişisel bakım kategorisinde kadınlar tarafından tercih edilen çatlak kreminde gerçekleşti.
- Kozmetik kategorisinde erkeklerin en çok tercih ettiği ürün ise dökülme karşıtı ürün oldu.
- Ayakkabı ve çanta kategorisinde her 3,5 dakikada 1 ürün satılırken, tüketicilerin külçe altını internetten almayı tercih etmeleri verilerin bir başka ilginç sonucu olarak ortaya çıktı. n11.com’dan 1 ay içerisinde 11 bin 188 adet 1 gr külçe altın satın alındı.
Yorumlar