Skip to main content

Pazarlama iletişimi ekosisteminde fark yaratan fikirlerin ve çalışmaların ödüllendirildiği 15. Felis Ödülleri’nin jüri başkanları belirlendi.

Ajans ve reklamverenlerin yanı sıra spesifik kategorilerde bireysel katılıma da açık olan Felis 2020’de bu yıl jüri başkanlığını üstlenecek isimler belli oldu.

Yaratıcı ve etkili işlerin standardını belirleyen Felis Ödülleri’nde başvurular 12 ayrı jüri tarafından değerlendirilecek. Birbirinden değerli isimlerden oluşan jüri başkanları ve liderlik edecekleri bölümler şöyle:

Felis 2020 Jüri Başkanları

  • Arkın Kahyaoğlu (TBWA/Istanbul, Kreatif Direktör)

Açıkhava, Basın ve Radyo Bölümleri

  •  Fatih Tüylüoğlu (C-Section, Kreatif Direktör)

Dijital, Mobil Bölümleri

  • Zeynep Yalım Uzun  (Arçelik, Chief Marketing Officer)

 Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü

  •  Kurtcebe Turgul  (Medina Turgul DDB, Yönetici Yaratıcı Yönetmen)

Film ve Entegre Kampanyalar Bölümleri 

  • Neslihan Olcay – Mindshare Turkey, CEO

Marka Deneyimi ve Aktivasyon Bölümü

  • Ergin Binyıldız  (Havas Worldwide İstanbul, Chief Creative Officer)

Markalı İçerik ve Eğlence Bölümü

  • Ebru Edgü Malkoç (Vizeum Türkiye, Genel Müdür)

Medya Bölümü 

  • Feride Edige (Pro İletişim, Kurucu)

PR Bölümü Jüri Başkanı

  • Eda Altan (Publicis Healthcare Turkey, Genel Müdür)

Sağlık İletişimi Bölümü

  •  Ebru Şenel Erim (Unilever, Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim)

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü

  • Pemra Ataç Açıktan (Rabarba – Ajans Ortağı, Kreatif Grup Başkanı)

Üretimde Ustalık ve Tasarım Bölümü 

  • Yüce Zerey (Hepsiburada, Chief Marketing Officer)

Veri Kullanımı Bölümü 

Felis Ödülleri’ne başvurular 16 Eylül’e kadar devam ediyor

 

Yaratıcılık ve etkililik kriterlerinin ön plana çıktığı; Açıkhava, Basın, Dijital, Entegre Kampanyalar, Film, Medya, Mobil, Radyo ve Sağlık İletişimi bölümleri bu sene de güncellemelerle ajans dünyasındaki katılımcılarını bekliyor. Ayrıca reklamverenlerin de başvuru yapabileceği Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Veri Kullanımı bölümleri de yeniden şekillenerek başvuruları kabul ediyor.

15 ana bölümde sektördeki tüm disiplinlerden paydaşların başvurularını bekleyen Felis Ödülleri’nde bu yıl 15 Eylül 2019 – 16 Eylül 2020 dönemi içinde yayınlanmış / uygulanmış özgün çalışmalar yarışabilecek. Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü ise son 3 yıl içinde yapılan çalışmaların başvurularını alacak.

Ödül takviminin yanı sıra kategorilere ilişkin tüm detaylara ulaşabileceğiniz kitapçığı buradan indirebilir;  felisodulleri.com üzerinden başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.