Brand Week Istanbul kapsamında 13. kez gerçekleşen MediaCat Felis Ödülleri Zorlu PSM’de düzenlenen törenle sahiplerini buldu.
Dün Açıkhava, Basın, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Medya, Sağlık İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Üretimde Ustalık ve Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümlerinde en başarılı işleri ödüllendiren Felis 2018’de bu gece sahne bir kere daha Jülide Ateş’in sunumuyla Dijital, Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Entegre Kampanyalar, Film, Markalı İçerik ve Eğlence, Mobil, PR ve Radyo Bölümlerinin kazananlarınındı.
İkinci gecede dört Büyük Ödül daha
Törenin ikinci gecesinde de Felis’in yanı sıra özel ödüller sahiplerine kavuştu. Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü Büyük Ödülü Duş Yetmez Rexona Kullan kampanyasıyla Unilever – Rexona’ya giderken Entegre Kampanyalar Bölümü Büyük Ödülü Lipton için hazırladığı #konuşalımartık projesiyle Medina Turgul DDB’nin, Mobil Bölümü Büyük Ödülü’yse Renault Türkiye için hazırladığı Renault&Getir Projesi’yle Wavemaker Türkiye’nin oldu.
GoodWorks İletişim Danışmanlığı da Anadolu Sağlık Merkezi için hazırladığı Meme Kanserine Karşı Pembe Top Sahada’yla PR Bölümü Büyük Ödülü’ne layık görüldü.
Yılın en iyileri
Yılın en iyilerinin ödüllendirilmeye devam edildiği Felis 2018 ikinci gününde Yılın Yaratıcı Ajansı TBWA\Istanbul, Yılın Reklamvereni Unilever Türkiye ve Yılın Yeni Nesil Ajansı Tribal Worldwide Istanbul oldu.
Felis Ödülleri 2018’de ilk gecenin kazananlarına buradan, ikinci gece açıklanan bölümlerin tüm kazananlarına ise buradan ulaşabilirsiniz.
Kaynak: MediaCat
Yorumlar