Yeni nesil pazarlama ve satışın kitabı ‘Dijitoloji’ raflarda

İnternet üzerinden pazarlama ve satış uzmanları Mehmet Çelikol ve Emre Açıkel’in kaleme aldığı ‘Dijitoloji’, QR kodlarla zenginleşen içeriğini okurlarla buluşturuyor  İçinde bulunduğumuz dijital çağın pazarlama ve satış süreçlerini nasıl dönüştürdüğünü yeni nesil tüketici davranışlarından örneklerle anlatan ‘Dijitoloji -Yeni Nesil Pazarlama ve Satış’, MediaCat yayınlarından çıktı.  Kısa sürede pazarlama, satış ve ekonomi kategorilerinde en çok satanlar […]

Uncategorized
DigitalAge, 09.10.2012 - 11:42

İnternet üzerinden pazarlama ve satış uzmanları Mehmet Çelikol ve Emre Açıkel’in kaleme aldığı ‘Dijitoloji’, QR kodlarla zenginleşen içeriğini okurlarla buluşturuyor 

İçinde bulunduğumuz dijital çağın pazarlama ve satış süreçlerini nasıl dönüştürdüğünü yeni nesil tüketici davranışlarından örneklerle anlatan ‘Dijitoloji -Yeni Nesil Pazarlama ve Satış’, MediaCat yayınlarından çıktı. 
Kısa sürede pazarlama, satış ve ekonomi kategorilerinde en çok satanlar listelerinde kendisine yer bulan ‘Dijitoloji’, son dönemde okurlara dijital teknolojilerin imkânlarıyla basılı ortamda okurlara daha gelişmiş içerik sunulması amacıyla süreli yayınlarda sıkça başvurulan QR kodların kullanıldığı Türkiye’deki ilk kitap olma özelliğini de taşıyor. 
Birçok bölümünün QR kodlarla zenginleştirildiği kitapta, bu kodlar sayesinde hem istatistik ve bilgilerin güncelliği sağlanıyor, hem de okurlara her bölümle ilgili çeşitli referans makale, istatistik ve videolara cep telefonlarından erişme imkânı sunuluyor. 
İnternet üzerinden satış ve pazarlama alanında deneyimli iki uzman olan Mehmet Çelikol ile Emre Açıkel’in kaleme aldığı Dijitoloji, pazarlama ve satışın temellerinin dijital teknolojilerden nasıl etkilendiğini konu alırken, pazarlama ve satışın yaşadığı bu (d)evrimi de çok yalın bir dille tanımlayıp gelecek öngörülerinde bulunuyor. 
Sosyal medyadan e-posta pazarlamasına, yeni kullanıcı davranışlarından e-ticarete günümüzün popüler konularına titizlikle değinilen kitapta, yeni nesil araçlardan hangilerine kimlerin ihtiyacı olduğu ortaya konuyor. Vodafone İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray’ın önsözünü yazdığı kitapta, ilgili konuların uzmanlarıyla yapılmış röportajlar da yer alıyor. 
Kitabın resmi sitesi www.dijitoloji.com üzerinden kitap hakkında daha detaylı bilgi alınabilir. 
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free