Uncategorized

DigitalAge | 21.05.2013 - 10:26

Windows 8 reklamları 1,5 milyonu gördü

Microsoft’un Windows 8 için hazırladığı reklamları, sosyal medyada oldukça ilgi topladı.  Microsoft’un Windows 8 için yayınladığı son reklamlar, izleyenleri güldürüyor. Üç reklamın yayınlandığı reklamlar, YouTube üzerinde izlenme sayılarında toplamda neredeyse bir buçuk milyonu buluyor.   Asya pazarında Windows’u tanıtmak için, Microsoft ‘Windows 8 Training Camp’ başlığındaki kendi kampanyası için bir seri reklam yayınladı. Reklamlarda yer […]

Facebook
Twitter
Linkedin
+
Microsoft’un Windows 8 için hazırladığı reklamları, sosyal medyada oldukça ilgi topladı. 
Microsoft’un Windows 8 için yayınladığı son reklamlar, izleyenleri güldürüyor. Üç reklamın yayınlandığı reklamlar, YouTube üzerinde izlenme sayılarında toplamda neredeyse bir buçuk milyonu buluyor.  
Asya pazarında Windows’u tanıtmak için, Microsoft ‘Windows 8 Training Camp’ başlığındaki kendi kampanyası için bir seri reklam yayınladı. Reklamlarda yer alan yarışmalarda komik bir şekilde ürünün özelliklerini ön plana çıkarıyor. Windows’u ise reklamda yer alan kazanan yarışmacılar temsil ediyor. Windows 8 ile ilgili verilmek istenen mesaj ise ürünün  ‘güzel ve hızlı’, ‘dokunuşun gücüne sahip’ ve ‘çalışma ve eğlenceyi birarada sunan’ özellikleri sunuluyor.  
‘Makeup’, ‘Watermelon’ ve Piano’ başlıklarıyla yayınlanan reklamlarda katılımcılar kısa sürede makyajlarını tamamlamaya çalışıyor, karpuzları kazıyor, piano çalarken masa tenisi de oynuyorlar.