Uygulamalarda başarı yakalamak için pazarlama şart

App Promo tarafından yapılan bir araştırma, iOS yazılımcıların başarılı uygulamalar üretmelerinin düşünüldüğü kadar kolay olmadığını ortaya koyuyor. iOS için uygulama geliştiren yazılımcıların yüzde 60’ı herhangi bir kazanç sağlayamazken, App Store’da yer alan 600 bin uygulama arasında yalnızca yüzde 12’si 50.000 dolar gibi bir kazanç sağlıyor. Araştırmanın ortaya koyduğu diğer bir bulgu ise, başarılı bir uygulama […]

TEKNOLOJİ
DigitalAge, 07.05.2012 - 11:40

App Promo tarafından yapılan bir araştırma, iOS yazılımcıların başarılı uygulamalar üretmelerinin düşünüldüğü kadar kolay olmadığını ortaya koyuyor.

iOS için uygulama geliştiren yazılımcıların yüzde 60’ı herhangi bir kazanç sağlayamazken, App Store’da yer alan 600 bin uygulama arasında yalnızca yüzde 12’si 50.000 dolar gibi bir kazanç sağlıyor.

Araştırmanın ortaya koyduğu diğer bir bulgu ise, başarılı bir uygulama elde etmekte pazarlamanın önemi. Yüksek kazanç sağlayan bu yüzde 12’lik grup arasındaki yazılımcıların zamanlarının yüzde 14’ünü pazarlamaya harcadıkları ortaya çıkıyor. Maddi olarak ise, başarılı uygulamalar üreten yazılımcıların pazarlamaya ayırdıkları ortalama bütçeleri 30.000 dolar civarında. Bunun yanı sıra uygulamaları başarı yakalamayan yazılımcıların yüzde 52’si pazarlamaya 0 dolar yatırım yaparak, vakitlerinin yüzde 5’ini pazarlamaya ayırıyorlar.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free