REKLAM & PAZARLAMA

DigitalAge | 14.12.2017 - 15:00

PRİDA İletişim Ödülleri’nin jürileri belli oldu

PRİDA İletişim Ödülleri'ne son katılım tarihi 31 Aralık.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA); “Türkiye’nin toplumsal kalkınmasındaki rolünü göstermek, aydaşlarına kattığı değerin altını çizmek ve sektördeki sürdürülebilir projeleri teşvik etmek” için PRİDA İletişim Ödülleri adında yeni bir ödül programı başlatıyor.

Ajans başvurularını kabul eden ve projelerde emeği geçen çalışanları ödüllendiren yarışma, sponsor firmaların başvurularına kapalı olacak. Başvuru yapan tüm projelerin arşivleneceği program kapsamında, işbirliği yapılan üniversitelerin iletişim bölümlerindeki akademisyen ve öğrenciler PRİDA’ya katılan projelere ulaşabilecekler.

Digital Age Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’ın da yer aldığı jüri listesi şöyle oluştu;

  • Ergun Gümrah – Jüri Başkanı /İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği Başkanı
  • Prof. Dr. Aysel Aziz – İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) Başkanı
  • Ayşen Akalın – Reklamverenler Derneği (RVD) Başkan Yardımcısı
  • Bengi Vargül – Kurumsal İletişimciler Derneği (KİD) Başkanı
  • Pelin Özkan – Digital Age ve MediaCat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni
  • Bülent Fidan – Brand Map Dergisi Genel Yayın Yönetmeni
  • Fulya Durmuş – Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) Başkanı
  • Gonca Karakaş – Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) Başkanı
  • Günseli Özen – Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni
  • İbrahim Betil – Sivil Toplum Gönüllüsü
  • Prof. Dr. İdil Karademirlidağ Suher – Bahçeşehir Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölüm Başkanı
  • Lize Karaboğa – Reklamcılık Vakfı (RV) Başkanı
  • Dr. Mahmut Kurşun – IAB Türkiye Başkanı
  • Meral Saçkan – İDA Şeref Kürsüsü 2017
  • Nil Bağcıoğlu – Reklamcılar Derneği (RD) Başkanı
  • Nilüfer Gürtekin Yalçınkaya – Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) Yönetim Kurulu Üyesi
  • Nuray Koç – Genç İDA Üyesi
  • Ömer Erdem – Campaign Türkiye Dergisi Türkiye Yayıncısı

“Stratejik İletişim”, “Pazarlama İletişimi”, “Dijital ve Sosyal Medya”, “Özel Ödüller”, “Sürdürülebilir Başarı Ödülleri” ve “İletişim Gönüllüleri” olmak üzere altı ana başlıkta 25 kategoride ödül verecek PRİDA İletişim Ödülleri hakkında detaylı bilgiye ida.org.tr ve pridaodulleri.org adreslerinden ulaşabilir, yarışmaya 31 Aralık tarihine kadar başvurabilirsiniz.