İŞ DÜNYASI

DigitalAge | 07.02.2014 - 17:50

Marc Jacobs’un pop up mağazası, tweet ve Instagram’ı kullanıyor

Marc Jacobs’un pop up mağazası, ödeme için tweet ve Instagram’ı kabul ediyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Marc Jacobs, Manhattan’da Daisy parfümünün pop up mağazasına kapılarını açıyor. Diğer satış yerlerinin aksine bu mağazasında para geçerli değil. Onun yerine ürün almak için tweet’ler, Instagram fotoğrafları ve Facebook paylaşımları gönderiliyor.

New York kentinin SoHo bölgesinde yer alan ‘Daisy Marc Jacobs’ adındaki konsept mağaza, sosyal para birimini kullanıyor. #MJDaisyChain hashtag’iyle fotoğraf ve mesajlar gönderen ziyaretçiler, mağazadan çıkarken Marc Jacobs imzasını taşıyan ürünlerle ödüllendiriliyor.

Pop-up mağaza, 7 – 9 Şubat tarihleri arasında açık olacak. Bu açılış aynı zamanda New York Moda Haftası’nın başlamasıyla aynı güne denk geliyor.

Kaynak: Mashable  

Facebook
Twitter
Linkedin
+