Ketchup, WOOW sadakat programı ile Arap Yarımadası’na tat kattı

Ketchup, The Saudi Arabian Investment Bank için Ortadoğu’da sadakat programını hayata geçirdi.

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 04.03.2014 - 18:01

Sadakat pazarlaması alanında yurtiçi ve yurtdışında birçok firmaya danışmanlık ve yönetim hizmeti sunan Ketchup Loyalty Marketing, Suudi Arabistan’ın en büyük bankalarından The Saudi Arabian Investment Bank (SAIB) için WOOW sadakat programını devreye soktu.

Ketchup, Ortadoğu’daki müşterilerin sadece banka kartlarından yapmış olduğu işlemlerden değil; günlük bankacılık işlemlerinin neredeyse tümünden puan kazanmalarına imkan sunan bir program tasarladı.

Üyeler topladıkları puanlarla, ürün kataloğunda yer alan; elektronikten ev eşyasına, dünyaca ünlü moda markalarının ürünlerinden otel konaklaması ve uçak biletine kadar birçok ödüle hak kazanabiliyor. WOOW sadakat programına üyelik, bankanın internet sitesinden, çağrı merkezinden ya da şubelerinden gerçekleşebiliyor.

 

 

 

 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free